Monday 18 April 2011

BIODISC


Bio Disc telah dicipta berasaskan daripada 13 jenis mineral yang telah menggunakan teknologi kejuruteraan dengan bahan galian semulajadi dan telah disepadukan dengan kaedah cantuman pemanasan ( mineral dicantumkan menggunakan kaedah pemanasan : heat fusion) dimana dengan kaedah ini ia menghasilkan medan tenaga yang positif. Mineral tersebut telah dimampatkan ke dalam kaca berkualiti tinggi yang dikeluarkan oleh Syarikat Schott di Germany. Manakala saintis yang bertanggungjawab menemui formula penciptaannya bernama Dr.Ian William Lyon.

Bio Disc mengeluarkan tenaga yang dipanggil Gelombang Beritma Beta yang mampu memperbaharui sebarang bentuk cecair kepada molekul-molekul semulajadi. Kesimpulannya, Bio Disc mengunci perkara negatif dan meningkatkan yang positif pada struktur yang ada pada molekul air.

Bio Disc tidak mempunyai sebarang bahan radioaktif dan Gelombang Beritma Beta tidak mengubah bentuk cecair mahupun makanan. sebaliknya, air Bio Disc boleh mengakibatkan rasa lebih baik dan bertenaga kerana kemampuannya untuk menstrukturkan molekul air melalui Gelombang Beritma Beta yang dikeluarkan oleh Biodisc.

Pengukuran frekuensi Gelombang  Beritma Beta telah diukur pada 1.27 pusingan, dimana di Asia ia dikenali sebagai "Chi". Inilah frekuensi Gelombang Beritma Beta yang dicari dan ingin dicapai oleh pengamal Feng Shui  bagi membentuk satu gaya hidup dan persekitaran kehidupan manusia yang sihat, hebat dan bertenaga.

Dari aspek ilmu sains, bahawasanya badan manusia mengandungi dan memerlukan 70% kandungan air. Justeru, dengan penggunaan pengaliran air minum Bio Disc, badan kita mempunyai 70% peluang untuk kelihatan muda, rasa lebih kuat dan sihat kerana kandungan 70% air di dalam badan kita mempunyai air yang berstruktur dan bertenaga hasil daripada Gelombang Beritma Beta air Bio Disc yang diminum.




JENIS PENYAKIT YANG BOLEH DIRAWAT MENGGUNAKAN BIODISC

  1. . DARAH TINGGI
  2. KENCING MANIS
  3. BATU KARANG
  4. LUMPUH
  5. BUAH PINGGANG
  6. GOUT
  7. KANSER
  8. MIGRAIN / SAKIT KEPALA
  9. SAKIT BELAKANG / PINGGANG / TENGKUK
  10. GASTRIK / SAKIT PERUT
  11. SUSAH TIDUR
  12. MELEGAKAN KESAKITAN SENGGUGUT
  13. BADAN SELALU LETIH
  14. SAKIT LUTUT & SENDI
  15. LEMAH JANTUNG & SAKIT JANTUNG
  16. MELAWAS KENCING
  17. LUKA-LUKA AKIBAT KECEDERAAN
  18. LEMAH TENAGA BATIN















Molekul air Zam-Zam
mempunyai 24 mineral


                                      
 Molekul air Bio Disc                                            
 mempunyai 13 Mineral                                         


 AIR MINERAL BIODISC BOTOL KECIL                 

 RM5.00                                                                                                                                                                     
 







No comments:

Post a Comment